IFPS/55/PZP/17
Opracowanie strategii promocji projektu, jakim jest Kapsuła Badań Zmysłów w kanałach mediów cyfrowych (etap I), implementacja wybranych przez Zamawiającego elementów strategii (etap II) oraz nadzór autorski i obsługa wybranych kanałów informacji cyfrowej, zgodnie z koncepcją opracowaną w etapie I przez okres 365 dni (12 miesięcy) (etap III)
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie docx, 27.47 KB, 11.10.2017
- SIWZ doc, 280.5 KB, 11.10.2017
- Załączniki zip, 1.06 MB, 11.10.2017
- Odpowiedzi na pytania doc, 200.5 KB, 17.10.2017
- Komunikat o zmianie doc, 179.5 KB, 18.10.2017
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia docx, 12.72 KB, 24.10.2017
- Komunikat o zmianie pdf, 512.71 KB, 24.10.2017
- Odpowiedzi na pytania doc, 191.5 KB, 25.10.2017
- Załacznik nr 1b do SIWZ- obowiązujący doc, 1.03 MB, 25.10.2017
- Informacja z otwarcia doc, 37 KB, 31.10.2017
- Ogłoszenie o wyniku doc, 187.5 KB, 20.11.2017